Kempen Unit Promosi 5S IKML

Thursday, August 28, 2008

Taklimat 5S dan Bacaan Yasin Siri 6

Taklimat berkenaan adalah taklimat terakhir bagi grup 1 di mana kumpulan staf dari pengajian am adalah kumpulan terakhir. Grup 2 akan menyusul untuk bagi turutan yang sama sptmana jadual yang telah dikeluarkan oleh pentadbiran. Taklimat 5S siri 6 berkenaan akan diadakan spt berikut :

Tarikh : Jumaat 29/8/2008
Tempat : Bilik Teater IKML
Audien : Staf Pengajian Am, Pentadbiran dan Staf yang belum mendengar taklmat 5S sebelum ini

5S Budaya Kita Amalan Kita

1 comment:

Nurazam said...

Assalamualaikum..

Terima kasih kepada en. Abd Rahim kerana membalas email saya..

berkenaan google adsense..saya berikan serba ringkas tentang program yang dilaksanakan oleh google inc ini..

Google Adsense merupakan sebuah program pengiklanan yang dijalankan oleh Google. Konsep program pengiklanan ini amatlah mudah iaitu orang klik iklan iklan tersebut, kita dapat duit. Sebenarnya program ini adalah merupakan perkongsian keuntungan antara kita dengan pihak Google. Sekiranya ada pihak yang ingin mengiklan kan laman web mereka, mereka mungkin ingin mendapatkan perkhidmatan pengiklanan Google. Jadi pengusaha laman web akan mendaftar pada Google Adword ( medium untuk membuat pengiklanan melalui Google ) supaya iklan mereka tertera pada iklan Google Adsense. Untuk pengiklan tersebut, mereka akan dikenakan caj bayaran yang tertentu. Jadi kita sebagai penggiat Adsense, kita akan mengiklankan laman web ini mengikut keyword yang kita pilih.

kalau ingin bercerita lanjut..sila hubungi saya di ym

ym : azammafis2

saya boleh berkongsi rahsia dan petua adsense melalui ebook rahsia jana wang adsense yang saya beli dgn pemilik laman blog ini..